Äntligen!

Äntligen så kan man skriva inlägg igen :)
Min gårdag slutade inte så mycket bättre än hur den startade... :(
Träffade N17, det var iofs väldigt kul men vi bråkade lite... Kändes inte alls bra..
Fick massage som var hur skön som helst men jag var så irriterad att jag inte riktigt lyckades njuta av den. Sen blev det sex som inte heller var sådär superbra... Var irriterad + var lite öm pga mellanblödningen.

=( riktigt tråkigt alltså...

Men sen pratade vi ut ordentligt och kom fram till att vi inte behövde trassla till det så mycket.. vi är ju trots allt bara kk...

Då fick han en liten handjob som han blev riktigt glad av iaf =) Han kom på mina bröst och lite råkade komma i håret... så det var bara att gå upp och duscha av sig.

Förstår inte riktigt detdär med att komma på tjejen??? 

Min tjejkompis kläckte ut sig: "Det måste vara som detdär med att pinka på trädet" haha

Någon bättre förklaring blev det inte.


-Pricka trädet, pricka brösten, same shit different slemslem-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits