Bättre sex åt alla

Snälla tjejer, ni som har sex med en kille som inte har en aning om vad han gör, säg till!! Precis som Amalia skrev i sin kommentar om mitt Nummer 5 inlägg så tänk på stackars tjejen som kommer efter!
Det gynnar ju även en själv... Säger man till killen så får man ju bättre sex...och vem vill inte ha det??? Så gör det först och främst för er egen skull...
Ok, ni behöver ju inte säga: "Du suger, du vet ju inte alls hur man gör, gör såhär". Och alla gillar ju inte samma saker när det kommer till sex men om han plötsligt får för sig att det kan vara skönt för tjejen att behandla klitoris som någon slags punching ball så är det faktiskt bäst att säga till... Man kan ju helt enkelt ta hans hand och visa hur han ska göra, de brukar faktiskt gilla det =)
Och detta gäller ju även er killar!! Ni kan ju helt enkelt fråga:"Åh...kan du inte göra såhär? Det gillar/uppskattar/älskar jag". Det är faktiskt kul att höra vad den andra gillar.

-Bättre sex åt alla tack!-

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Håller med! Man ska säga vad man vill. Oavsett man är kille eller tjej. Att bara "lida" är ju dumt mot en själv. Indirekt även mot den man har sex med och nästa person som kommer att ha sex med människan. I ett förhållande är det väl ännu viktigare, om man prioriterar sex i förhållandet alltså.

Man kan ju säga det på ett fint sätt.. man kan säga att: "gör så här, det gillar jag". Nu är ju inte alla likadana vad gäller sex, så bara för att jag gillar en sak betyder det inte att nästa tjej kommer att göra det.. men.. ja :)

Postat av: Afrodite77

Håller helt klart med dig!
Killar blir grymt imponerade när man "vågar" onanera inför dem,
tillsammans med dem, och då lär de sig förhoppningsvis ett och annat samtidigt.. ;)

2006-12-22 @ 10:16:12
URL: http://afrodite77.blogg.se
Postat av: Just Like You

Precis så ska det vara Afrodite! N17 till exempel blev helt paff av att jag vågade ta för mig och var så bekväm med min egen sexualitet redan i min ålder (han är 7 år äldre).
Det är nog tack vare det att han vill träffas så ofta =) Ett härligt komplimang jag fick efter att ha sagt att han är bra i sängen:"Det är ju du som gör mig såhär bra!!! Visste inte om det innan du"
Man ska inte vara så rädd för att göra bort sig, man missar mycket då =)

2006-12-22 @ 10:45:01
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits