Blottare eller...? Penisar överallt!

Jag hade tänkt ha det lite mysigt tidigare ikväll... så jag drog iväg tillsammans med min lillasyster till ett stort vackert badhus.
Vi kommer dit och bestämmer oss för att unna oss det lilla extra... det vill säga pass till "mysavdelningen" där man får bada i stor terassjacuzzi, japansk pool och vara i ångbastu och vanlig bastu..osv riktigt riktigt mysigt.
Vi badar först i den vanliga poolen och går sen upp till mysiga avdelningen... Först märker vi absolut ingenting, sätter oss i jacuzzin babblar..går upp, går in i ångbastun...
och där ser man inte ett smack! Syrran som har lite asthma tyckte det var otäckt med ångan så hon gick iväg.. och där satt jag ensam i ångan...
Efter ett tag börjar jag se att det sitter ganska mycket folk där i mörkret. Går ut för att duscha av mig lite och DÅ ser jag en massa äldre män komma ut ur samma bastu som jag...NAKNA... stora, små, korta, långa, håriga... alla möjliga sorters penisar... Jag trodde jag skulle dö av skratt och det är då jag ser skylten : "Nakenhet är accepterat men inget tvång"...
Nyfiken som jag är sätter jag mig längst in i ångbastun, tar av mig bikinin och tittar runt.. efter ett tag kommer det in en badbyxeklädd ung kille... och råkar sätta sig brevid mig... Han såg först inte att jag var naken... Och jag satt bara och log stort mot honom... och plötsligt ser jag hur hans blick glider ner över mina bröst... Han såg riktigt chockad ut men efter någon sekund så log han stort igen och sa:"jag hade glömt att man fick vara naken...och jag trodde faktiskt det bara skulle vara män i en viss ålder som skulle vara det..men..här sitter ju du"
Vi pratade en liten stund och så tog jag på mig bikinin igen, gick ut och duschade, letade rätt på syster som låg och halvsov i japanska bassängen, uttittad av äldre nakna män... och åkte hem...
Med ett nytt telefonnumer i mobilen såklart :D
Ska kanske träffa honom inatt när han åker hem från en middag...

-Låt tuttarna guppa fritt-


Kommentarer:
Postat av: Amalia

Wow du har ditt på det heta tjejen! You go Girl! ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits