Helt oplanerat...

Ett tag igår kväll trodde jag att jag inte skulle få något sex alls och att jag skulle få sitta framför tv:n och äta pepparkakor själv... Lite mysigt, väldigt tråkigt när man längtat efter en viss sak...
Nummer 17 ringde nämligen och sa att han hade en hel del att göra och kommer antagligen vara tråkig och trött...Så vi bestämde oss för att kanske ses onsdag och/eller torsdag istället...
Som tur var ringde N18 också, hörde att jag lät lite nere och kom då direkt förbi för att hålla mig och min pepparkaksburk sällskap =) Han är väldigt snäll i sina handlingar men inte i sina ord... Han pratar otroligt mycket men aldrig om sig själv... Han diskuterar allt möjligt men har aldrig kommit i närheten av att ge mig ett komplimang...men när han är så snäll annars så =)
Satt och hade det mysigt framför tv:n ett tag och sen blev det lite godnattsex... Precis sådär lagomt för en sen söndagkväll :) Det var verkligen skönt!
Fick tyvärr, återigen inget imorse eftersom han gick upp och åkte tll jobbet 2 timmar innan mig... Men det var mysigt att somna om på hans kudde...
Det är konstigt, han är verkligen den typen av kille jag skulle kunna få lite känslor för men har helt ställt in mig på att inte få det och eftersom han är så opersonlig av sig så är det ganska lätt... :) Känns otroligt skönt att slippa dem.
Kommer få mens i slutet av veckan =( =( =( och snart är det jul och då kommer jag vara borta från denna stad i några veckor och då blir det inte heller något sex med N17 eller N18...
Orättvist att man får som tjej "avstå" från sex några dagar då och då....
Funderar på att förskjuta den...Måste bestämma mig innan torsdag kväll...

-Vill inte ha några Niagarafall just nu-


Kommentarer:
Postat av: Dear God

Är det bara jag som blir extra sexsugen dagarna före mensen? Ja, under också för den delen, men det är faktiskt inga problem numera då Han uppenbarligen inte har några som helst problem med att bli lite blodig Han också. Det kallar jag att offra sig. :)

Postat av: Just Like You

Jag blir hur sugen som helst dagarna före mensen... och värst är under mensen. Jag skulle inte ha något emot att ha sex då men är så svullen och överkänslig då... Får sjukt lätt ont och börjar blöda ännu mer precis efteråt... :/ Men har faktiskt bestämt mig för att förskjuta min mens lite... Vill ju ha sex med N17 så mycket som möjligt...

2006-12-06 @ 15:52:58
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits