Jag fick sex =)

Jag lyckades inte hålla mig borta från N17...
Igår var jag inne i stan under eftermiddagen och jag visste att han också skulle vara det...
Ringde honom men han hade precis vaknat men sa att han inte hade något speciellt för sig på kvällen =)
Åkte hem och åt god middag och tog det lugnt och kom på att jag hade fått 2 biobiljetter.... Så sms:ade N17 och frågasde om han ville se Borat halv 10 med mig.. och det ville han :D
Åkte sen hem till honom... Det var så skönt så skönt...
Hade sex vid sängkanten med trosor, bh och linne på... Det känns så spontant på något sätt när man behåller lite kläder på... Me like =)  och det avslutades med att han kom på min mage... Tur att inget kom på kläderna eftersom jag hade glömt att ta med mig ombyte..!
Så det var bara att hoppa in i duschen. (Varför är sperma så svårt att få bort? Man måste skrubba!)
När jag kom tillbaka låg han naken och väntade på mig... men han var lite för trött.. men efter 5min så frågade han mig vad jag ville ha... så lite oralsex fick jag tills jag säkerligen väckte grannarna.. hehe
Efter det var det jag som var trött..jag han tillochmed somna innan han började smeka min mage igen... Och så var det en gång till... Helt utmattade låg vi i sängen och skrattade :) Trots det lyckades vi inte somna och låg och pratade i 2timmar.. och till slut kröp jag ihop i hans famn och somnade...
Var tvungen att gå upp och åka till skolan innan han vaknade imorse =( Det var inte roligt det... Men ska träffa honom imorgon igen och gå på bio då också...
Det kommer vara sista gången jag träffar innan jag åker bort från storstan i 3veckor... :(
Lovar att inlägget efter den natten kommer vara bra ;)
Ska ta för mig som aldrig förr....

-Åh du luktar kvinnliga feromoner!-

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits