Jag vill bara ha mer och mer...

Hade sjukt kul igår kväll, N17 och jag var ute och tog några öl och sen skulle vi köpa kondomer på 7/11... Det har aldrig någonsin varit så lätt! Vi var väldigt odiskreta, diskuterade väldigt högt om vilka vi skulle ta denna gång så när vi kom till kassan sa killen: "Ni ska ha kondomer va? Synd att ni inte är yngre, finns inget roligare än att mobba unga par som kommer för att köpa" Då blev jag förbannad... Är det inte redan tillräckligt svårt att köpa kondomer? Inte konstigt att man blir rädd för det när det finns sånna människor så jag kom inte på något bättre att säga än: "Jaha..så du köper väl aldrig kondomer själv antar jag?" "Neej, det behövs inte" "Stackare...du får väl aldrig till det, hoppas du får upp den nästa gång, lycka till" Gav honom pengarna, tog kondomerna och gick därifrån.

Vi åkte hem till honom och började redan klä av oss i hissen.. Vi lyckades till slut ta oss till sängen...
Kommer tyvärr inte ihåg exakt vad som hände då det kanske blev lite väl mycket öl men grymt var det... jag kunde inte ens lyfta ett finger efter detdär... När vi hämtat oss lite käkade vi sängpikcnick... =) Och till slut somnade vi tätt tätt tätt ihop... Det var så otroligt mysigt.
MEN idag kom lite ångest... kom på att det hade varit lite olja inblandat i det hela... och kondom + olja = risker.... Äter som tur är p-piller men vet ju inte om han testat sig...osv. Så får ta det snacket med honom ikväll om vi träffas ( vilket jag verkligen hoppas ).

Det är lite kaos... N18 ville redan träffas igår och nu vill han verkligen träffas idag... Svårt att komma med bra ursäkter men men.. N17 går tyvärr före.

Oooo, något annat sjukt spännande: Ska antagligen på "blind date" imorgon. Gav mitt nummer till en kille när jag var ute för 2 veckor sen, vi pratade kanske i en halv minut... Kommer inte ihåg hur han ser ut.. men han är väldigt rolig på telefon och har verkligen tagit initiativ och vågat fråga om en date..osv. Det gillar jag=) Så om jag inte råkar ligga i N17:s säng hela dagen imorgon ska jag absolut träffa honom.

-Vet du att det finns väldigt stora bananer? Ja..läskigt, men det finns ju minibananer också-

Åh måste även tacka för
Amalias och Dear Gods kommentarer på förra inlägget :) Ska ta för mig så mycket jag kan och orkar... Mitt samvete är renare än rent ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits