Jäkla pissdag!

Den här dagen börjar ju sämst!!!
Igår kväll kom N18 hit och han var allmänt dryg... var väldigt nära att gå och lägga mig utan att göra något men till slut så... Han gav mig lite oralsex men jag krävde mer och det fick jag.. =) Ibland så får man faktiskt säga till... var ju på lite dåligt humör så.. hehe.
Sen hade vi som vanligt 2min sex... så otroligt tråkigt... :/
Var skitsur imorse när han gick upp och skulle till jobbet... Han försökte verkligen inte vara tyst..Så jag blev rätt irriterad men tror inte han märkte av det riktigt.
Men... nu kommer jag till varför denna dag är en "jäkla pissdag".
Hade tvätttid kl 10 men hade tänkt gå upp lite tidigare.. men det gick inte...
Så när jag går upp kl 10... går som vanligt på toa och där...katastrooooooooof... har fått tillbaka någon slags mellanblödning jag haft tidigare pga p-piller (tror jag iaf...).. Och jag ska träffa N17 ikväll..och längtat som tusan.. :( Så då kom det första:"jäkla piss!!" för dagen.. Jag får hoppas det lugnar sig lite till ikväll... hade blivit lovad Guldbehandling menmen..
Bara 5 min senare kom det andra "jäkla piss!!" ... Skulle ju som sagt tvätta och då ser jag att jag glömt att köpa tvättmedel... Så det var bara att springa ut i kylan, halkade såklart i trappan:"Jäkla piss" nummer 3...
Nu är tvätten i tvättmaskinen och jag sitter här med 3 "Jäkla piss" på 20min...

Hoppas min dag blir bättre...
:(

-Jäkla piss-

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits