Kaos!

Ibland är man verkligen inte smart på fyllan alltså...
Jag var ju hemma hos min kompis en stund och pysslade om stackarn men sen bestämde jag mig för att möta upp resten av gänget inne i stan... Men på vägen dit pratade jag med N18 som ville träffas och äta lite skräpmat.  Så det blev det... men så ringer N17 och säger att vi ska mötas upp och åka hem till honom...
Jag säger såklart ja, försöker komma på någon bra ursäkt för N18.... Nej, det blev ett jäkla kaos.
N17 såg N18 och som tur var stod vi bara och pratade just då... Lyckades få N17 att förstå att han skulle gå och vänta på mig längre bort... N18 såg aldrig honom. =)
Så ja.. mina 2 absoluta favoriter har sprungit på varandra nu...
N18 var rätt sur över att jag inte ville ha honom sovandes hos mig men det verkar som om han är ok nu =)
Och ja.. åkte hem till N17 och hade sex i nästan  1timme.. Det blev tillochmed en liten tur ut på balkongen men det var ganska kallt... Bättre att spara sånt till våren/sommaren... Vintern är kanske inte riktigt här än men det är kallt när man står ute naken kan jag säga...
Han pratade om att träffas ikväll... Hoppas det.
Samtidigt är det ju lite kaos då också.... Ska försöka träffa N18 i eftermiddag en liten sväng... sen ska jag på blind date och sen till N17...
Har iofs redan kommit på bra ursäkter till alla.. så det borde gå smidigare än igår!

-Åh, ibland är man så dum-

Kommentarer:
Postat av: Rebecca

OMG!

Postat av: Carl Hellberg

Tack för din kommentar! Du är välkommen till "Ensam..." !!! Kommentera gärna kapitlen med både ris och ros... Målsättningen är att jag ska posta ett kapitel om dagen... ska försöka iaf... som sagt tack och välkommen

2006-12-10 @ 14:31:55
URL: http://ensammittiflocken.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits