No sex?

Verkar som om jag inte kommer få något på några dagar.. :(
Skulle egentligen kunna träffa N18 men vet inte om jag är så sugen på det. Det har blivit så konstigt med honom. Det är något litet som jag stör mig på hos honom... Vet inte riktigt vad det är men tror att det kan vara det att han aldrig pratar om något "personligt"... Snackar alltid om stora saker och allt känns så otroligt allvarligt när jag är med honom. Lite krystat nästan...
Om jag verkligen blir sugen ikväll får jag väl be honom komma hit annars så sover jag nog hellre ensam (trots att jag verkligen inte gillar att göra det..)
N17 hinner antagligen inte träffas innan torsdag eller fredag... :(
Ska nog leka lite med kulorna idag om jag hinner. Något måste man ju få =)

-Jag äger 2 kvadratcentimeter av din lilltå-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits