No sexy time..

Nej inget sex för mig på ett tag.... Känns urtrist faktiskt!!! Har kommit hem till min far och min lilla syster nu och det är faktiskt inget jag sett fram emot. Det är såklart mysigt men att vara här i 3 veckor känns lite långt... Saknar N17 och att få gå ut och spana/ragga/släpa hem någon.
Tänkte att jag kanske ska skriva lite i "The List" om alla mina Nummer nu när det inte är så mycket nytt som händer på sexfronten ;)
Det är ju en hel del kvar att skriva om =)  Hela 14 killar kvar!

-Would you bend her over and fuck her from behind like you do with me?-

Kommentarer:
Postat av: cattis

hihi ja skriv :) jättekul att läsa din blogg :D

2006-12-21 @ 06:08:02
Postat av: Just Like You

Tacktack :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits