Nummer 3

Nummer 3... Jag hade då nyss fyllt 17 han var 22. Hade träffat honom 1 gång tidigare men då var jag med Nummer 2...Men ville redan då ha honom.
Riktigt söt sak, som jag trodde var bra i sängen... Men så var det visst inte.
Han var ganska pang på och jag grät nästan när han tog mig bakifrån, han körde hårt och rakt in på livmodertappen... Det gjorde ont, men jag vågade inte säga något... Jag var ju inte kär men nästan.
Vi hade väl sex några gånger och sista gången är väl en av dem gångerna jag nästan känt mig våldtagen. Jag var dödstrött, ville verkligen inte men han tjatade och tjatade och plötsligt var han inne i mig. Jag höll nästan på att somna under själva akten, låg för högt upp i sängen så huvudet dunkade i väggen men det brydde han sig inte om. Det var helt enkelt katastrof.
Till slut kom han, jag vände mig om och somnade bums.
Vi använde inte kondom heller tror jag men som tur var tog jag p-piller... Bara flera månader senare dök ångesten upp och jag gick och testade mig...
Jag trodde han var en prins men han vara en padda...
Har fortfarande lite kontakt med honom, han är en gullig kille men i sängen var han....nej tack!

Nu när jag skrivit ner dethär känns det riktigt konstigt.. har alltid, även efter allt det som hände, tyckt att han var en toppen kille...Men nu när jag skrivit ner det... Hur kunde han vara så okänslig??? Kommer ihåg att jag grät på bussen hem efter sista gången....
Hade visst förträngt en hel del angående den händelsen. Och kommer väl antagligen fortsätta göra det...

-The ability to repress is actually a vital survival tool-

Kommentarer:
Postat av: Dear God

Det känns som om att det kommer att bli en kommentar på varje inlägg. Haha. Man blir bara så sugen på att svara.

Hur som helst, vilken hemsk sexpartner. Vi är nog för dåliga på att säga nej när vi borde, vi tjejer. Jag själv är lika dan och det tycker kroppen inte är lika kul alla gånger (det där sexförbudet), tyvärr. Fast det är ju i alla fall bra att vi lär oss av det. :)

Postat av: Just Like You

Förstår inte varför man är så dålig på att säga nej... Har iofs blivit mycket bättre på det sen Nummer 3 som tur är!
Hur går det förresten? Du har inte ont längre verkar det som? Fick du någonsin reda på varför du hade så ont?:/
kramar

2006-12-06 @ 15:54:56
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Dear God

Vad bra. :)

Nej, det gör knappt ont alls längre, utan bara väldigt, väldigt sällan. Och när det väl gör det då har det varit så mycket sex att de flesta nog skulle ha ont. Haha.

Nej, inte riktigt. Gynekologen trodde att jag hade haft sex när jag inte var tillräckligt upphetsad, så att det blivigt någon liten spricka eller något, vilket det nog lite mycket i, och att jag därför skulle ta det lugnt. Men det fungerade inte riktigt att ?vila bort det?, så jag ringde dit igen och då fick jag höra att det kunde blivigt någon infektion av något slag (vad hemskt det låter), så jag blev tillsagd att jag skulle prova någon sån kräm som används för svampinfektioner och så. Det gjorde jag och sen blev det betydligt mycket bättre.

Sen måste jag även slå ett slag för oljan jag blev rekommenderad. Om du inte har provat det så borde du testa att smörja in dig med babyolja, det blir superlent och så är det väldigt skönt att smörja in sig också. Haha.

2006-12-08 @ 07:51:52
URL: http://deargod.blogg.se
Postat av: Dear God

Vad bra. :)

Nej, det gör knappt ont alls längre, utan bara väldigt, väldigt sällan. Och när det väl gör det då har det varit så mycket sex att de flesta nog skulle ha ont. Haha.

Nej, inte riktigt. Gynekologen trodde att jag hade haft sex när jag inte var tillräckligt upphetsad, så att det blivigt någon liten spricka eller något, vilket det nog lite mycket i, och att jag därför skulle ta det lugnt. Men det fungerade inte riktigt att ?vila bort det?, så jag ringde dit igen och då fick jag höra att det kunde blivigt någon infektion av något slag (vad hemskt det låter), så jag blev tillsagd att jag skulle prova någon sån kräm som används för svampinfektioner och så. Det gjorde jag och sen blev det betydligt mycket bättre.

Sen måste jag även slå ett slag för oljan jag blev rekommenderad. Om du inte har provat det så borde du testa att smörja in dig med babyolja, det blir superlent och så är det väldigt skönt att smörja in sig också. Haha.

2006-12-08 @ 07:52:14
URL: http://deargod.blogg.se
Postat av: Dear God

Nu spökade kommentarsfunktionen, sorry. :)

2006-12-08 @ 07:52:49
URL: http://deargod.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits