Nummer 4

Nummer 4 var en kille jag träffade i Stockholm under sommaren 2003. Jag var då 17år och han var då 20. Träffade honom någon vecka efter Nummer 3 faktiskt.
Han var någon som jag då tyckte såg helt otroligt bra ut och som enligt mig var helt otillgänglig. Men jag hade så fel så fel... Han var då tillsammans med en annan tjej som bodde i Trollhättan (han gillar långdistansförhållanden tror jag..). Jag hade ingenstans att bo på i ca 3dagar så jag fick bo hos honom, han bodde hemma men hans föräldrar var bortresta...
Redan efter någon timme så hemma hos honom hamnade vi i säng.. Och det var första gången jag gav någon en avsugning till hans kom och dessutom svalde det. Och det är faktiskt något jag aldrig kommer att glömma... Hans sperma är den mest illaluktande och illasmakande någonsin... Riktigt riktigt riktigt äckligt.
Vi hade sex minst 4 gånger om dagen medans vi var ensamma där... Sen åkte jag hem och han till sin flickvän som han gjorde slut med efter 1helg...
Vi blev tillsammans på distans (vad var det jag sa om distansförhållanden..). Träffade honom igen under nyår 03-04, under sportlovet och igen under påsken. Sen flyttade jag ju till Stockholm under sommaren 04 =) Men då började jag känna att mina känslor hade försvunnit.. Så jag gjorde slut efter ca 2veckor här... Det var nog den jobbigaste gången någonsin. Han grät och grät, satt utanför min dörr i ca 3timmar innan han gick...
Efter det har vi bara råkat springa på varandra några gånger. Och jag råkade hamna hos honom Valborg 2006. Vi hade inte sex eftersom han har väldigt stor/grov kuk och vägrar därför ha på sig kondomer... Men vi höll på väldigt mycket med annat... men kunde inte suga av honom igen.. bara han tog av sig jeansen kände jag doften av hans äckliga sperma... Efter den gången bestämde jag mig för att aldrig mer hamna i säng med honom...!
Och som tur är har jag träffat killar med "trevlig" sperma efter honom... Så har kommit över den fobin som tur är!

-Illaluktande/smakande kleggis går inte bort med smaksatt glidmedel-

Kommentarer:
Postat av: Sam

Herrejösses så du håller på och dribblar mellan snubbar, ska bli kul att följa din blogg.

Lite scary att verkligheten för många tjejer ser ut på detta sätt.

2006-12-17 @ 11:57:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits