Nummer 5

Nummer 5... Vi blev tillsammans direkt efter att jag gjort slut med Nummer 4. Hade då flyttat till storstan och kunde äntligen njuta av att bo ensam och ta hem vem jag ville och när jag ville =)
Efter mycket flirtande och barnsliga närmanden (ni vet, kittla varandra, busa runt..osv) så började vi hångla på en stor fest.. Och såklart åkte vi hem till mig efter det.
Det blev inte mycket förspel och plötsligt var han inne i mig.. Jag kände absolut ingenting... Han hade en normalstor men vääääldigt smal en.. Det enda jag kände då och då var när han stötte i livmoderstappen.. och det är ju inte njutningsfullt precis!
Så ja..vi var tillsammans i ca 5 veckor... Och sexet blev aldrig bra... En kväll råkade han även ta död på min klitoris.. Han trodde att den skulle tryckas hårt på och skrubbas och ja... Jag han inte ens säga till innan jag kände att sexet för den kvällen var kört. Jag försökte förklara för honom att det finns en hel del nervtrådar där och att han antagligen inte skulle uppskatta att jag behandlade hans ollon på det sättet han behandlade min klitoris... Men fick till svar att det var jag som var konstigt, han hade  nämligen haft sex med många tjejer som gillade det och att han även haft sex med en 10år äldre tjej som aldrig hade sagt ngt om att det var fel! Så ja.. 2dagar senare var han dumpad...
Vi bråkade inte bara om sexet.. Det var många områden som vi inte riktigt kom överrens på..
Men 6-7månader senare råkade jag bjuda med honom hem efter en stor fest eftersom han missat sista t-banan och skulle upp tidigt dan efter... och då blev det inget sex heller.. hehe.. Jag försökte lära honom hur en kille ska använda sina fingrar, det gick sådär.. men lyckades till slut få en orgasm..och då vände jag mig om, sa tack och somnade..
Efter det har vi aldrig mera varit i närheten av att hamna i säng.. Han råkade nämligen antyda för några bekanta att vi hade haft sex igen  och ja... det gjorde mig förbannad.. Och nu är vi bara bekanta som hälsar  när vi råkar springa på varandra...
Det var slutet på N5... Ingen bra sex där heller.. hur kom det sig att jag ens ville fortsätta ha sex med killar när ingen av dem varit riktigt bra?? Olöst mysterium detdär..

-Som en liten rak pinne var det-

Kommentarer:
Postat av: Amalia

Jag har också ett ex, som hade "pinne", även han trodde att han var sååå himskans bra.. vad är det med folk? är det så svårt att säga att de gör fel och att det inte är bra?? tänk på den stackaren som kommer efter...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits