Nummer 6

Nummer 6, en sötsnygg kille som jag träffade på en fest i mitt studentområde.
Kommer inte riktigt ihåg hur allt gick till men tror att vi bara sov första natten ihop..Sen träffades vi några dagar senare och bara myste men sen skickade han hem mig med ursäkten:"måste upp tidigt imorrn" och då förstod jag att han hade flickvän...
Pratade knappt med honom efter det men någon vecka senare ringde han och sa att jag hade fått honom att förstå att han kunde få bättre än tjejen han då hade.... Han hade gjort slut och varit ute och supit...
Dum som jag var då gick jag över till honom och såklart hade vi sex.
Han var den första som fick mig att känna mig som en kvinna...
Jag kände mig mjuk och sensuell när han tog i mig. Kommer ihåg att han kysste mig över hela ryggen och ner över rumpan... Han var full och jag blev berusad av hans smekningar....
Allt annat blir suddigt när jag försöker komma ihåg vad som hände.
Han hade en mellanliten kuk. En sån som ser väldigt liten och tillochmed söt ut när den är slak men växer ganska ordentligt när han får stånd.
Jag gick hem direkt efter sexet och vi snackade bara lite då och då på msn efter det.. några månader senare fick jag veta att han hade någon ny flickvän...
För någon månad sen såg han mig när jag var full och på väg hem med N18... Efter det har vi börjat prata mycket på msn igen och jag skulle nog inte tacka nej till att ha sex med honom igen...
Han kanske återkommer i något nytt inlägg när jag kommer tillbaka efter jullovet? ;) Lägg honom på minnet, N6 med söt kuk..

-Mjuka julkramar-

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits