Nummer 7

Börjar nästan skratta varje gång jag råkar tänka på Nummer 7... Han var helt enkelt pinsam.
Han var i 25årsåldern och hade alltid på sig vitt gubblinne ( ni vet, fisknätslinnen som vissa äldre män har under tröjor..osv). Vi träffades på en fest men gick inte hem till varandra första natten.. Vi var tok för fulla.
Några dagar senare ringde han och frågade om vi kunde gå på dejt... Istället blev det pizza hemma hos honom och ett tag senare låg jag naken i hans säng. Inget förspel, direkt pang på och 10 minuter senare frågade han:"Fick du en ooooorrrgaaasm?" Jag svarade nej, klädde på mig och drog med mig honom ut för att få en vägbeskrivning till närmaste busshållplats. Det var slutet på den historian.

-Det må finnas fler fiskar i havet men man fångar dem inte med fisknätslinnen-

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits