Nummer 8

Nummer 8... Han är riktigt viktig! Han är nog en "pelare" i mitt sexliv. (mmh. pelare..haha inga sånna tankar nu) Vi var KK i ca 1år... Vi träffades över nätet faktikst (hurray for spraydate) och hade bara pratat 2-3 gånger innan vi träffades.
Jag satt hemma och hade tråkigt, han sa att jag skulle komma och spela poker med han och några av hans vänner... Vi fortsatte ut till en bar och till slut satt vi bara han och jag.. Det blev mycket hångel och sedan åkte vi hem till mig... Tyvärr hade jag mens och hade inte sådär jättelust att gegga ner honom första natten så han fick bara lite oralsex...
Några dagar senare åkte jag till min hemstad och vi träffades inte på 3 veckor.. men när jag  kom tillbaka började våran långa krångliga sexunderbara historia.
Han hade, precis så som dem flesta jag träffar, precis blivit dumpad av sin drömtjej... Han sa alltså redan från början att han bara ville ha ett kk förhållande och jag gick helt med på det =)
Vi hade sex ofta och det var riktigt bra sex också... Jag bodde i min handväska... var alltid redo att åka iväg för att sova hos honom.
Efter sommaren träffade jag Nummer 9... Han blev jag kär i... Vi var tillsammans i 2månader alltsomallt men det skriver jag om i hans inlägg ;)
Men jag gick tillbaka till N8 när det tog slut med N9...Samma kväll faktiskt... Fick mycket glass, vispgrädde, frukt och chokladsås...och sex såklart =) och vi hade en väldigt mysig höst... Vi dejtade båda 2 andra men vi hamnade ofta i säng tillsammans efter att vi varit på våra respektive dejter...
Han hittade alltid nya sätt att tillfredställa mig på... Han visste exakt vilka knappar han skulle trycka på... Han kunde tyda vartenda av mina suckar.. Det var helt enkelt bra sex!

Jag skriver mer om N8 i nästa inlägg ;) Jag ska iväg nu och träffa "badmannen" från förra inlägget... Det blir nog inget sex men lite mys vore trevligt!

-Mer kommer-


Kommentarer:
Postat av: catten

hihi väntar på fortsättningen :)

2006-12-29 @ 15:45:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits