Nummer 8..fortsättningen!

Nu kommer fortsättningen på Nummer 8... Vi träffades alltså från och till i 1 år.. Ibland kunde det blir varje kväll i 2veckor för att sedan inte bli något på 3veckor..
Någon gång i mars-april började vi båda 2 prata om att gå till en sexshop och kolla runt lite... and so we did =)
Vi köpte en självlysande vibrator som vi skrattade väldigt mycket åt, ett par handbojor och mycket glidmedel i olika smaker...
Och oj vad kul vi hade med allt detdär...hehe.
Han brukade binda fast mig i sängen och retas med vibratorn... Han lärde sig snabbt hur han kunde använda den på mååånga olika sätt =) Åh vad jag rekommenderar det till par vars sexliv håller på att dö ut... Vi köpte även lite fler leksaker senare som jag inte ska gå in på nu =P
Han hade verkligen snygg lagom stor kuk, alltid rakad... Han var den första som fick göra vissa grejer med mig... ;)
Flera gånger kom jag på mig själv med att vara småkär med honom och tydligen så var det detsamma för honom... men eftersom vi hade bestämt oss för att vara kk så vågade ingen av oss säga ngt... och till slut blev det ett stort bråk och sen dess har vi inte träffats...
Sprang på honom för några månader sen iofs, han har ett fast förhållande och ja.... Jag har ju hittat N17 som är lika bra/bättre =)

Jag kommer säkert på mer att skriva om honom nån gång... ni kanske får lite fler detaljer då =)

-Mmmm....-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits