Oh weeee

Började kvällen med lite middag med tjejerna för att sedan dra vidare... Satt och drack en hel del drinkar (för många..)... Och så fick jag sms av N17 som sa att han inte kunde träffas under helgen för att han hade för mycket att göra =(
Hade ingen lust att träffa N18 så jag åkte hem redan innan 12 och hamnade hos ett riktigt gammalt ragg...
Nummer 6, hade inte träffat honom på vääldigt länge trots att vi bara bor 50m ifrån varandra. Men nu under dem senaste 2 veckorna har vi börjat prata lite mer på msn...och igår satt vi i hans säng och kollade på film. Det var riktigt roligt faktiskt :) Skrattade mycket men det blev inget mer än så!
Orkade verkligen inte flirta och hålla på så gick hem redan efter 1,5 timma för att somna i min egna säng =) Kände mig duktig och det var faktiskt riktigt skönt att få hela sängen för mig själv..

Ikväll ska jag på blind date... Det ska bli kul =)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits