Oralsex

Hade en diskussion häromdan om oralsex med en av mina närmsta tjejkompisar.
Hon får inte ut någonting alls utav det och vi försökte komma fram till om det var killarna som hon träffat som varit dåliga eller om det faktiskt är så att hon helt enkelt inte är så känslig. Hon tycker t.ex. mycket bättre om själva sexet.
Så till slut kom vi in på hur många olika sätt killar ger en oralsex... Det finns den slemmiga typen som dreglar ner en helt och hållet.. den stressade som tror att ju fortare tungan går desto snabbare går det för en, den blyga som knappt nuddar vid en, den som tror att ju längre tungan kommer in desto skönare är det...osv
Så frågan är vad är bäst egentligen? Har ni några favoriter?
Själv gillar jag när jag knappt förstår vad han egentligen håller på med... Att få tänka: "hur tusan gör han detdär??" gillar jag... ..Överraskningar :)

Oralsex

Hittade den här förklarande bilden på internet..
Stackars killar, den är ju verkligen inte mycket till hjälp...


-Och här kommer slemmiga snigel och knackar på-

Kommentarer:
Postat av: Dear God

Förr var jag heller inte speciellt förtjust i oralsex. Visst, det var väl ganska så mysigt, men det var inte speciellt skönt över huvud taget. Sen mötte jag Honom. Haha. Jag har faktiskt ingen aning om vad Han gör, men helt plötsligt blev det inte bara mysigt utan också väldigt skönt. Numera har jag alltså det mer än gärna. Ibland vill man bara fråga: Vad gör du egentligen?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits