Överlevde mötet med N18

Trots dem äckliga hårstråna på min rakhyvel orkade jag träffa N18 igår kväll...
Han tog sig hit runt halv 11 och jag förträngde helt enkelt tanken på korta svarta hårstrån... Det var inte lätt eftersom några av mina vänner roade sig med att försöka få mig att tänka på dem tidigare under kvällen...
Anyways... som vanligt gick han ner på mig, det var riktigt skönt... jag vet inte vad han gör och hur men det går för mig direkt... =) Precis som
Dear God sa i något av sina inlägg undrar jag varför det aldrig blir lika bra när man tar på sig själv???
Sexet däremot är fortfarande lika tråkigt... "In ut sprut" kan man verkligen förkorta det med.. :/
Men som tur är ska jag träffa N17 ikväll...ååh vad jag längtar!
Lika mycket som sexet med N18 känns rått är sexet med N17 väldigt...sensuellt på något sätt =)

-In ut sprut-


Kommentarer:
Postat av: Afrodite77

Skoj blogg, hit återkommer jag fler ggr.. :)
Hoppas det är okej att jag länkar till dig på min sida!

Postat av: Just Like You

Tackar =) Blir bara glad om du länkar till mig ;)
Gillade din blogg också så det blir en länk till dig ;)

2006-12-07 @ 16:34:15
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits