Perfekt helg? nja...

Nu är det söndag! Jättemysigt att det är 1:a advent men det är tråkigt att det snart är måndag igen =(
Fredag kvällen spenderade jag i säng med N18... Åt massa onyttigt och kollade på idol och pratade väldigt mycket =) Han är riktigt bra på att diskutera..I love it!
Det slutade naturligtvis med sex... Han är riktigt bra på förspel och oralsex...riktigt riktigt riktigt bra men själva sexet är lite tråkigare...
Somnade gott där och vaknade utsövd och nöjd... Men fick inte något morgonsex... han var mer intresserad av att sätta på tv:n direkt... Men när jag skulle gå då jäklar blev han sugen... Och då fick jag bland det bäste oralsexet någonsin och han fick ingenting tillbaka... Orkade helt enkelt inte, var helt utmattad...
Jag kom på migsjälv med att ha svårt att ge oralsex till killar som har fluff/skog...Som helt enkelt inte är trimmade/rakade... Vissa har verkligen regnskog där alltså... Antar att jag inte är ensam om det???

Vad jag däremot vet att jag inte är ensam om är detdär med kondomer.
Amalia lämnade en kommentar till mitt förra inlägg och sa att hon också blir röd som en tomat när hon köper kondomer.. Varför blir det så för? Det är väl inte något konstigt med det...? Men visst känns det som om den som sitter i kassan tänker:"hehe.. jag vet vad hon ska göra inatt...Undrar om hon har träffat någon ny...eller ska hon ha ett one night stand..?"
Pinsamt nog kan jag också bli lite röd i trynet när jag ska köpa tamponger och inget annat än det och det sitter en kille i kassan... :/
Brukar försöka kombinera det inköp med mina andra köp men ibland blir det panik och man måste köpa det och faktiskt inte behöver handla något annat... Ändå händer det varje månad... Varför är det så tabu med tjejers sexualitet? Även när det gäller en sån liten sak som tamponger..

Ikväll ska jag kanske till N17...  =)


Kommentarer:
Postat av: Amalia

I am enyoing your blogg! Trevligt att bli omnämnd ;-) Sätter dig bland mina länkar! Jag kör för övrigt samma taktik som dig, dvs storinköp och hoppas att kondomer, bindor, tamponger "inte märks" i mängden av egentligen helt onödiga impuls varor... :S

Postat av: Dear God

Jag och Han hade faktiskt en ganska så bra diskussion om könshår (vilket fult ord) igår. Själv kliar det i fingrarna när håret börjar växa ut, men för min del gör det ingenting om Han har något. Det känns nämligen som att det finns ?lite längre bort? än vad vårt gör. Haha. Det är ju dock alltid mysigt med len hud, så det är alltid välkommet. :)

2006-12-05 @ 21:01:00
URL: http://deargod.blogg.se
Postat av: Just Like You

Jag har helt klart hakat upp mig på fluffet... N18 har väldigt mörkt och krulligt..helt enkelt väldigt fluffigt könshår(håller med det är ett fult ord)
Så om/när man suger av honom så känns det som om man dyker in i en skog... Det är helt okej när det är trimmat eller lite kortare.. men hans är...överallt!

2006-12-06 @ 15:50:36
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Dear God

Aha, då är det inte alls lika kul. För min del är det okej om det finns där, men det ska inte vara något man lägger märke till hela tiden.

2006-12-08 @ 07:50:57
URL: http://deargod.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits