Saknar redan...

Jag han inte tvätta håret imorse och mitt hår luktar fortfarande N17... Saknar redan att ha honom över mig... Har kommit på mig själv att jag blir lätt kåt om jag sitter brevid en kille som kör bil... De brukar ofta se så självsäkra ut.. Det liksom lyser kontroll över dem =) Så igår när jag satt brevid honom i bilen på väg till honom var jag när att be honom parkera ngnstans.. men det var lite väl kallt i bilen :/ Jag hoppas att jag kommer kunna fortsätta umgås med honom under våren när det blir varmare.. då kommer det nog bli många utflykter... =)

Imorgon åker jag bort från huvudstan och då blir det tyvärr inte så mycket sex... Kommer från ett litet ställe där dem flesta känner varandra och ja... det är helt enkelt svårt att få ta i någon bra.
Men kommer träffa några gamla ex... Även om jag inte kommer ha sex med dem( tror jag iaf) så kommer det nog hända en hel del spännande (hoppas jag verkligen!!).

GOD JUL!!!


Kommentarer:
Postat av: Amalia

Tycker att du är suverän på att blogga! gott att höra att nån fått nått ;-) eller MASSOR :-P
Du är omnämnd i min blogg i dag i alla fall ;-) Ta hand om dig! Kramar

Postat av: Anonym

go damit!!skrev fel adress på länken. :S fast ja ifs jag är ju länkad här *stålt*

amalian.blogg.se

2006-12-19 @ 16:46:42
URL: http://amalian.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits