Slut or not?

Har diskuterat mycket med mina vänner om det faktum att jag träffar 2 samtidigt och om det är fel eller rätt. Har till och med ställt mig frågan:"Am I a slut?"
Kan tänka mig att det kan verka rätt hemskt när man säger:"jag träffar 2 killar och har ibland sex med ena på morgonen för att senare ha sex med den andra på kvällen"
Jag vill ju helst inte att N17 och N18 ska träffa någon annan än mig så är väl lite väl orättvis där...
Faktum är ju att N18 försvinner om 2 veckor och N17 verkar inte bry sig så mycket om vilka jag träffar annars... Skulle aldrig i livet vara otrogen, varit det och tänker aldrig mera vara det igen...
Det känns faktiskt väldigt konstigt att trivas (nästan) lika bra i bådas sällskap.
Skulle ena visa sig ha känslor för mig skulle jag direkt avbryta den relationen eller den andra...
Tror jag gillar N17 mer än N18 iaf... Ska jag vara helt ärlig så skulle jag nog inte tacka nej till ett mer seriöst förhållande med honom men det kan bero på att han är så mycket mer otillgänglig än N18...
Det är svårt att vara ärlig mot sig själv eller hur? Hur ofta stannar man upp, tittar sig i spegeln och frågar: "Vad vill jag? Vem är jag?". Trivs med den jag är, det är inte det men visst går saker och ting lite fort ibland? Och plötsligt har tiden gått och man står där och tittar på alla runtomkring och undrar hur allt kunde förändras så fort?
Vad vill jag? För stunden vill jag träffa N17. Annars vill jag träffa någon att bli kär i, inte nu men om ca 10 månader skulle det passa perfekt...
Vem är jag? Inte någon "slut" iaf.. =) Bara en tjej som gillar sex och vågar ta för sig...;)


Kommentarer:
Postat av: Afrodite77

Bara för att man är tjej så ska man inte få erkänna att man gillar sex.. sååå fel.. :(
Känner igen mig själv lite i dig.. *ler*

Postat av: Just Like You

Precis, är man tjej ska man inte gå hem till killar(eller släpa hem en) och ha sex första kvällen, man får inte tycka om sex och man får absolut inte erkänna att man får orgasm...
What a weird world...
Tur att fler och fler tjejer vågar ta för sig iaf=)

2006-12-07 @ 19:39:00
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Dear God

Ta för dig så mycket du vill. Så länge som det inte är någon som blir sårad så får man göra vad man vill, tycker jag i alla fall. Så, nej, någon "slut" är du absolut inte. :)

2006-12-08 @ 07:57:44
URL: http://deargod.blogg.se
Postat av: Amalia

varför är killar kungar och tjejer "sluts"? You Go GIRL!
Enjoy sex medans man kan, tänk sen när man gifter sig och måste hålla sig till en restan av livet :S
Kan ju inte se tillbaka och ångra sig då ju!

2006-12-08 @ 10:26:23
URL: http://amalian.blogg.se
Postat av: Carl Hellberg

Håller med fast att jag är kille! Du är ascool tycker jag!!!

2006-12-10 @ 12:32:02
URL: http://ensammittiflocken.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits