Svårt att fokusera

Hejhej!

Nu kommer det lovade inlägget om min gårdag =)
Var först hos den bakfulla tjejkompisen och kollade på film och åt lasagne och lite ost och kex :D
Sen sprang jag iväg till N18 som bor, som tur är, bara 200m från henne.

Låg i sängen och pratade lite... Diskuterade om det som hände lördagkvällen och bestämde oss för att fortsätta träffas så ofta vi orkar/kan/vill tills jag åker från storstan över jul och han flyttar härifrån...
Vi hann inte så mycket mer än att mysa och hångla lite.. För jag skulle på blind date =) Men till N18 sa jag ju att jag skulle plugga...

Så stack iväg till min blind date.. Han var faktiskt ganska söt =) Inte riktigt min typ av kille men han hade verkligen fina ögon... Tog en öl och pratade mycket( det var 4:e dagen på rad jag var ute så det blev faktiskt bara 1 enda öl...). Han var trevlig :D :D Men tror inte det blir något mer än så. Efter 2,5 timmar kändes det som om det var dags för mig att åka till min favvo...N17. Mister Blind Date fick en stoooor kram och vi bestämde oss för att kanske ta någon öl innan jul =)

Åkte hem till N17... Vi satt och kollade på fotboll och kramades för att tillslut gå till sängen....
Jag vet inte vad jag fick för mig...  Var väldigt givmild iaf... Först fick han en avsugning som man verkligen kan kalla för Guldmärkt... Det var längesen jag körde en avsugning tills en kille kom. Men det gjorde han, efter inte alltför länge... Och det var faktiskt ännu längre sen jag svalde men hans smakar och luktar nästan ingenting så det kändes verkligen inte jobbigt på något sätt.
Sen ,som om han inte redan fått så det räckte, så fick han en helkroppsmassage med lavendelolja... Det luktar så otroligt gott och man blir så skönt sömnig av det =) Efter det kröp jag ihop i hans famn och somnade... Fick absolut ingenting alls men nu är han skyldig mig mycket... :)
Nästa gång är det min tur!


-Over and done-



Kommentarer:
Postat av: freaktobbe :P

jeeez, många bollar i luften kan man säga :P haha :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits