Tråkigt värre..

Har sovit bort hela dagen. Trodde jag hade sovit gott hos honom men tydligen inte.
Ska snart hoppa in i duschen och sen möta upp några vänner. Vi ska äta ute =)
N17 är visst väldigt trött så han är inte längre lika säker på att han vill/kan träffas ikväll :( Isåfall får jag träffa N18 istället och det känns inte alls lika roligt. Tycker väldigt mycket om honom men har helt enkelt inte lika roligt sex med honom. 
Nu låter det som om det vore en plåga att träffa N18 haha men så är det inte =)

mmh.. har hemsk träningsvärk i ena armen.. Man behöver verkligen inget gymkort när man har bra sex..haha Fast ska nog börja träna snart igen, alltid kul att se hur kroppen förändras och sen kunna visa upp det för någon...

Nu ska jag sätta på lite kaffe och skynda mig in i duschen innan jag somnar!

-Upp, ner, upp, ner, upp, ner, träna hårt!-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits