Update!

Ett nattligt inlägg...
Spenderade kvällen tillsammans med 2 väldigt nära gamla vänninor. Vi hade riktigt kul =) Men runt halv 10 ringde mitt ex och sa att han redan var vid platsen där vi brukade träffas när vi var tillsammans...
Vi var tillsammans i ca 1 år när jag var 16-17år och han 1 år äldre.. Vi hade det riktigt bra bortsett från att vi inte hade sex... vi gjorde mycket annat men han tog aldrig min oskuld... Då sa han att han var rädd för att jag var för bra för honom, ikväll erkände han att han dessutom själv också var oskuld.
Iaf.. kunde inte kasta ut mina vänner direkt så han fick faktiskt sitta och vänta i sin bil i ca 45min.. Kände mig lite elak menmen... Så gick ut och mötte honom men det var så satans kallt att vi bestämde oss för att ta över mitt gästrum som ligger i källaren...
Vi låg och pratade en hel del om gamla vänner och det blev mycket skvaller..
Och plötsligt frågar han om han kan ge mig massage för att värma sina händer... Jag kan inte tacka nej till massage, så enkelt är det..
Så av kom tröjan och linnet och där låg jag i jeans och bh..
Han började massera försiktigt och plötsligt åkte bh:n av.. Lampan släcktes och så låg vi där båda 2 i bara jeans, under täcket och försökte värma varandra... Hånglade och plötsligt tar han tag i mitt ena bröst och säga:"Jäklar.. de var ju stora, så var dem inte sist! Fan vad snygga!" Då bröts lite stämningen..haha, hur kan man hålla sig för skratt när någon blir så förvånad.?!
Så vi hånglade lite mer, och ja... till slut kom det på tal att dra av oss jeansen men, Jag, som inte brukar tacka nej, absolut inte när det är sådär superbra... kunde helt enkelt inte låta honom ta av mig jeansen..
Vi hade aldrig sex när vi var tillsammans så det kändes nästan som något heligt som behövde lite mer mental förberedelse... Hade inte träffat honom på 2 år tydligen..
Så ja.. han var fustrerad..och jag med, lite iaf.. men vi lyckades hålla oss =)
Och vi ska nog försöka ses igen någon gång i mellandagarna men vi får se hur sugen jag är då... Kommer få mens imorgon antagligen..
Så det kanske trots allt blir lite nytt sex här under jullovet =)

-Tuttar växer utan att man märker det-

Kommentarer:
Postat av: Afrodite77

Inge sex?? Är du sjuk?? *ler*

Postat av: Just Like You

Hahaha! Jag vet inte hur det blev så... Ångrar mig liiiite nu. Kanske har en liten romantiker som sitter långt inne i mig som kände att det kunde förstöra något eftersom han var min första stooora kärlek. Men jag tror nästan att jag kommer hamna i säng med honom förr eller senare...
Men då tar ju liksom historian slut där.
We will see =)
Han har ju sjukt snygg kropp...

2006-12-25 @ 11:19:24
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits