Varför ska N17 vara så bra i sängen?!

Jäklar vilken härlig kväll/natt det blev... Jag ryser bara jag tänker på det...
Kom dit, satte mig i hans soffa, tittade på tv och småmyste... men plötsligt så åkte mina jeans av och han drog trosorna åt sidan... Tills nu tyckte jag att N18 var bättre än N17 på oralsex..men det får jag ta tillbaka nu... kom flera gånger och efter ett tag kom han äntligen in i mig... Det var nog det skönaste någonsin. =)
Efter ca 45min dog vi båda 2 på soffan... och lyckades konstigt nog ta oss till sängen.
Var verkligen sjukt trött men började tänka på hur skönt det hade varit och då lyckades jag inte hålla fingrarna borta... Efter ett tag kunde inte han heller hålla sig..hehe. Jag som inte trodde det kunde bli skönare än första gången hade fel fel fel... För varje gång vi har sex blir det bättre... Vet inte hur han lyckas, han måste ha magiska fingrar.
Som tur är behöver jag inte vänta länge till.. ska träffa honom redan ikväll :D
Har köpt nya underkläder också...
Och bestämt mig för att försjkuta mensen... ;)

-snälla.. en gång till..?-


Kommentarer:
Postat av: Dear God

Det är verkligen så att man blir lite avundsjuk. Eller ja, ganska så mycket, då man sitter här utan en pojkvänn i sikte. Jag kanske borde träffa Honom idag i alla fall...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits