Wow...

Vilken kväll jag fick....
N17 var på lite dåligt humör men det ändrades snabbt... Först var vi och såg "Paris Je t'aime", den var sååå bra =) Sådär romantiskt att se men vi är ju trots allt bara kk... kändes lite konstigt...
Sen åkte vi hem till honom...Vi hade planerat att sova hos mig men det gick tyvärr inte..(bilproblem..osv..osv)
Så vi kom hem till honom och började klä av oss... han verkar gilla när jag behåller mina underkläder.. för hinner nästan aldrig ta av dem...
Var dödstrött så jag la mig ner på rygg mitt i sängen och efter någon minut kände jag en varm tunga kittla mig lätt därnere... det var så otroligt skönt.. kom några gånger men jag får aldrig nog av honom, hur utmattad jag än är.. så snart var han över mig och jag tog vara på varje sekund... Kom igen...och igen.. och till slut kom han också... =) Tyvärr blev det ingen mer gång efter det.. varken han eller jag kunde ens lyfta ett finger.. Låg och pratade lite med honom och var tvungen att erkänna att jag ville träffas igen när jag kommer tillbaka efter jullovet... Han sa att han också ville det men var rädd för det hela började bli lite "allvarligt"... Vi får helt enkelt se.. men jag måste få ha sex med honom minst en gång till... Vi är så otroligt samspelta trots att vi inte träffats så länge..=) Känns bara hur skönt som helst..
Men det ska faktiskt bli "skönt" att vara borta från honom i 3veckor för jag känner att känslorna ligger där och lurar...
Skriver mer senare för nu måste jag fixa lite inför hemresan!!!
Kramar

-juljuljulkulkulkulkukukuk-

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits