And here it goes again: Nummer 17

Startar denna blogg efter många om och men... Kommer dock hålla mig anonym med tanke på bloggens innehåll. Men jag är en helt vanlig tjej, student i Stockholm. Det går bra i skolan, jag har bra vänner, och inte några större problem i mitt liv... Helt 100% regular.
Men idag satt jag på tunnelbanan med mystiska fläckar på min svarta kjol. . Andra dejten med ett one night stand.. eller vad ska man kalla det för? första daten efter one night standet kanske.
Det blev mat, väldigt mycket rödvin och sexmarathon. Han är bra i sängen, det märkte jag även efter första gången under våran one night stand förra helgen. Han tycker visst jag är det bästa han har haft men precis som vanligt så har han precis kommit ur en lång relation och vill inte ens tänka på förhållanden.
Jag? Jag avgudar hans händer. Vill ha dem över mig dygnet runt men ett förhållande? Tror inte det.
Väckte honom mitt i natten med mina händer, fick tyvär inget tillbaka förutom klet.

-Ta av dig alla kläderna vid bortamatch-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits