Hjälp!!!!

Herregud vad stressigt!
Nummer 17 och 18 verkar vilja träffas imorrn.. Sms:ade N17 och frågade om han ville ses ikväll men då svarade han att det passade honom bättre imorrn... och sen sms:ade N18 och sa att han ville fika imorgon i slutet av eftermiddagen.
Har sagt till N18 att jag kanske måste åka runt 9 för att vara barnvakt..... dålig ursäkt jag vet...
Så: fika med N18, hör N17 av sig åker jag dit... annars får jag försöka med N18... =D

Åh hade visst gett mitt nummer till någon snubbe också när jag var ute i lördags, fått några sms och han ringde nyss ( han verkar riktigt cool ). Han ville ta en öl i helgen men jag hinner tyvärr inte... men nästa vecka =)

-Hur kom denhär bollen hit Anna? Sluta med dina bollar-

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits