Inget sex på några dagar

Det blir troligen inget sex på några dagar nu. Nummer 17 har ju bestämt att vi inte ska träffas igen...
Nummer 18 hörde dock av sig idag =) Han tyckte vi hade det riktigt trevligt igår och vill gärna träffas över en fika i slutet av veckan... Får bara hoppas att det inte är det enda han vill. Ska iofs bli skönt att vara utan några dagar. Han lyckades nämligen slå i min livmodertapp rätt så ordentligt och har fortfarande lite ont. :/ tror alla tjejer känner igen den situationen, tyvärr!
Funderar på att skaffa stimulanskulor snart, låter lite kul och är nog värt att testa. Finns några olika på
Afrodites Apotek som jag spanat in, får se om jag hinner ta mig dit någon dag denna vecka för jag orkar inte beställa på nätet...

-Ät inte för många pumpakärnor, du blir kåt-

Kommentarer:
Postat av: Sofie

kul blogg!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits