No more sex with N 17

Råkade glömma bort att skriva ner en konstig sak som hände igår...
Fick ett telefonsamtal av N17 under kvällen. Han ville ->prata<-, man brukar säga att tjejer är komplicerade men denna kille tenderar att bevisa att killar är mer än komplicerade, helt enkelt omöjliga att förstå.
Detta vad ungefär vad han sa:"Du är så bra och i början var jag bara intresserad av det som hände i "sängen" men efter torsdagen när vi satt och umgicks så mycket så kände jag att jag även började bli intresserad av dig på andra plan... Det är helt enkelt så att jag vet att jag kommer bli väldigt intresserad och antagligen kär om vi fortsätter umgås MEN jag har ju lovat mig själv att vara singel och ta tag i vissa av mina "problem" som jag har med mig själv. Så det är bäst att jag slutar träffa dig för annars kommer jag att bryta mitt löfte..."
Jag blev rätt chockad... Vi hade ju bara träffats 2 gånger men säger han så... Killar är verkligen inte lätta att förstå sig på. Det är bara att stå rak, rycka på axlarna och blicka frammåt =)
Fick sovmorgon idag men måste snart till skolan. Kanske ska höra av mig till N18 ikväll...

-LusseBulleSnigel ville ju bara växa och bli snopp-

Kommentarer:
Postat av: Ella

Hoppas helgen har varit bra. Nu är det måndag och dags för en ny undersökning. Var gärna med. Välkommen till min blogg. /Ella


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits