Nummer 1

Nu börjar jag listan på alla killar jag varit med... från Nummer 1 som tog min oskuld till... vi får väl se när det tar slut!
Jag var 16,5 år hade varit tillsammans med samma kille i 10månader... Men han ville inte ha sex. Han hade redan varit med en del tjejer och ville helt enkelt inte ta min oskuld... Ursäkten löd:"Du är för bra och fin för mig... Du är som en liten prinsessa och jag vill inte smutsa ner dig.." Det kan man nog kalla för en förvriden syn på kvinnor...eller..?
Jo så jag började tröttna, träffade en ny kille, Nummer 1. Kände honom inte så väl men vi hamnade i säng... Han hade en kort men grov (ursäkta språket) kuk. Det blev knappt något förspel trots att han visste att jag var oskuld (han var inte det). Han tryckte in den, jyckade 5-6gånger och sen var det slut. Jag var...chockad. Var det verkligen så det skulle gå till? Kunde inte killar hålla på längre???!! 10sekunder???
Hur hinner man byta ställning??!!
Vi gjorde om det kanske 2-3 gånger till under samma vecka, alltid lika misslyckat och sen träffade jag honom aldrig mera. Jag blödde inte och det gjorde inte speciellt ont på stunden... men efteråt..oj...det bultade och värkte i några dagar iaf...
Det var ett totalt misslyckande iaf. Men det är sånt som händer och har ju nu träffat många som är bättre och som tur är inte håller i 10 sekunder!

-1,2,3 hoppsan där kom den-

Kommentarer:
Postat av: Anonym

rolig blogg

2006-11-27 @ 19:53:46
Postat av: mod

det var från mig

Postat av: Dear God

Hade jag inte känns att jag verkligen MÅSTE gå och duscha nu, så hade jag läst alla dina inlägg på en gång. Du ligger i alla fall under favoriter tills jag kommer tillbaka och det är jag ganska så säker på att du kommer att göra efter det också. Härlig blogg.

2006-11-27 @ 20:17:28
URL: http://deargod.blogg.se
Postat av: Just Like You

Tack så jättemycket för era fina kommentarer :)
Du ligger ju också under mina favoriter Dear God och har nog gjort det i ett par veckor nu ;)

2006-11-27 @ 20:25:05
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Sophia

Haha! Been there, done that. Vissa killar asså..

2007-01-25 @ 19:31:51
URL: http://fiarocks.blogg.se
Postat av: isis

haha förlåt att jag skrattar, men du beskriver det så jäkla roligt! Ett av mina ex är lite som honom (fast m en kort och SMAL snopp *spyfärdig*) Två fingrar var tjockar än hans jäkla...

2007-11-28 @ 13:23:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits