Nummer 2

Nummer 2....
Det var en av mina närmaste vänners kusiner... En kille som måååånga tjejer ville ha... 3(?) år äldre, mörkt hår och blåa ögon... Jag tyckte han såg okej ut men var absolut inte ute efter honom...
Vi träffades första gången på en sommarfest hos min vän och jag hälsade knappt på honom... Och det var visst mitt sätt att totalt ignorera honom (vilket inte alls var menat) som fick honom att falla...
I just couldn't care less.. Tyckte det var roligare att ligga i poolen med tjejerna och dricka sköna drinkar...
Så dagen efter ringde han min vän/hans kusin och frågade efter mitt nummer samt min msn... Vi snackade lite och bestämde för att träffas... Åkte båt mitt i natten, väldigt romantiskt bortsett från att jag är Fröken Oromantisk...  han fick bara en kyss den natten.. men träffades några dagar senare då han kom hem till mig.. hade sex... Det var dåligt... han kom snabbt och jag ville mera så det var bara för honom att få upp den igen... kom nästan lika snabbt andra gången så då gav jag upp...
Det blev en till gång hemma hos honom men vi blev avbrytna av hans lillasyster som kom hem... 
Så det var nummer 2... En tunn lång sak... tvärtemot Nummer 1 men lika kasst där...
Konstigt att jag inte gav upp sex efter sånna misslyckande!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits