Plötsligt hade man många ex.

Jaha, nu är klockan snart 1 på måndag morgon och har precis kommit hem...
Igår var en sjuk kväll! Åkte som sagt iväg på förfest och där träffade jag Nummer 11. Vid det tillfället hade jag redan fått i mig en hel flaska rödvin och såklart var han intresserad...
Kommer skriva ett helt inlägg om honom inom en snar framtid men tills dess räcker det nog med att jag säger att han är ett skämt... 8 år äldre men jag var den vuxna i "förhållandet" som var baserat på sex och CSI och som tog slut efter ca 2-3veckor.
Han ville ses senare under kvällen... jag lät honom tro att han hade en chans.
Vi gick snabbt vidare till ett uteställe på söder. Det var så härligt men efter bara 5min där ser jag Nummer 16... Han är det enda riktigt one night standet jag haft och aldrig träffat igen sen dess... tills igår då.
Han spelade svår men när han såg att jag var helt ointresserad fick jag plötsligt en kyss på munnen och ett löfte om att ses senare...
Fortsatte att dansa med mina vänner men Nummer 15 var visst också där... Precis som alla fulla Nummer-killar ville han också träffas senare men han fick ett tydligt nej.
(jag måste verkligen börja skriva inlägg om varje Nummer så att man kan hänga med lättare i svängarna då vissa verkar ha en tendens att dyka upp igen flera veckor/månader/år senare)
Skriver om resten av kvällen lite senare när jag fått i mig lite te och målat naglarna.

-3 små ex gick och balanserade....-

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits