Söt kille: Nummer 18

Fortsätter berättelsen om gårdagens kväll där jag slutade i förra inlägget.
Kvällen gick och mina vänner hittade sina egna ragg på varsitt håll.. Eftersom jag var lite förvirrad efter alla konstiga ex-möten gick det lite segt för mig i början men när klockan började närma sig stängning kom jag igång.
Första gången jag körde stenhårt på "kvart i 3" raggkonceptet.
Dansade runt lite ensam och hittade till slut en söt sak. Plötsligt var vi på tunnelbanan på väg till någon av oss... Då ser jag Nummer 10, en gammal kk som jag var med till och från i ca 1 år... Han satt där med sin nya flickvän som han tydligen är jättekär i. Första gången jag såg honom sen vi "gjort slut" och det kändes bra att ha en ny att hålla hand med medans jag försökte bete mig som folk. Pratade lite snabbt men jag och min sötsak blev tvungna att hoppa av för i sista minuten bestämde vi oss för att åka hem till mig...
Vi hade båda 2 druckit lite för mycket och det blev väldigt passionerat, nästan hårdhänt sex... Kommer inte riktigt ihåg alla detaljer tyvär men han verkade veta vad han gjorde när det kom till oralsex iaf.
Däremot kommer jag ihåg att vi sedan låg och pratade i ca 2-3timmar innan vi lyckades somna... Blev riktigt förvånad, killar brukar ju somna rätt snabbt när de är fulla..
På morgonen åkte vi iväg tillsammans på äventyr... Det hela resulterade i flera långa promenader och mycket t-baneåkande för att till slut försöka oss på en power nap i hans säng. Det blev istället mycket mys och inget sex...
Till slut lyckades jag slita mig ifrån hans famn och åka till en vän tillsammans med min bästa tjejkompis. Det blev lussebullar, glögg, mys och film.

-Det är sånt som händer-

(jag tror jag kommer få träffa Nummer 18 igen)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits