Tigg aldrig om sex

Fastnade framför datorn igår kväll... och pratade med Nummer 16 på msn. Han var minst sagt kåt. Pratade bara om sex och om hur synd det var att jag inte bodde närmare och hur mycket han hade velat träffa mig efter utgången på lördag.
Efter vårat one night stand för några veckor sen så hittade jag hans msn och började prata lite med honom, undrade då om han ville träffas igen men fick då ett nej... Så igår frågade jag hur det kom sig att han nu plötsligt ville. Han hade tydligen glömt bort hur jag såg ut...haha han var rätt så full när vi hade sex så det är inte så konstigt...
Men efter lördag så tror jag han ångrade kraftigt att han inte hade velat träffas igen och nu åker han snart iväg på semester så vi hinner inte träffas innan dess.. Vet inte ens om jag hade velat... Han var lite för på i lördags och igår kväll... lite avtändade... :/

-Vill ha det jag inte kan få-


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits