2 veckor utan sex...

Nu har det gått 2 veckor sen jag hade sex sist!
Var hemma hos N23 i helgen när jag hade lunch och när jag slutade efter jobbet men vi låg mest och kramades... Orkade inte sova över där och orkade absolut inte göra något sexuellt. Trodde inte att en förkylning kunde övergå i något så hemskt men med hjälp av mycket medicin ska jag nog bli bättre snart. Har tagit ledigt i 1,5 vecka nu och ska iväg på en liten week-end fredag-tisdag.
Jag har hunnit komma fram till vad jag vill, eller snarare inte vill: jag vill inte ha något förhållande med N23.
Och tror nog inte jag vill ha något förhållande överhuvudtaget just nu.

En tjejkompis var med om något riktigt trist på killfronten denna vecka. Hon hade varit på 2 underbara dejter med en kille som funnits i utkanten på våran bekantkrets i 2,5år. I helgen hände det tråkiga... De råkade hamna på samma uteställe och allt blev fel. Han blev klängig, stannade trots att alla hans vänner hade dragit och det bara var hon och hennes tjejkompis kvar. Han påpekade även att han kände sig utanför och ville ha mer uppmärksamhet. Han erkände att han kanske fallit för snabbt för henne men att han faktiskt varit intresserad sen första dagen de träffades, för 2,5år sen.
När de åkte hem åt varsitt håll lyckades han skicka 6sms på raden, när hon inte svarade inom 5min ringde han... Nej, han gjorde inte så bara för att han var onykter... Dagen efter skickade han ett till smörigt sms när han vaknade, ringde flera gånger och ville "prata ut om deras förhållande".

Ja killar? Skräm inte bort tjejerna! Hon hade nog fallit för honom om han gett henne lite mer tid...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits