Abertsnarkoman

Jag är inte bara slampa, jag är tydligen även arbetsnarkoman. Jag har ju varit sjuk i drygt 1,5 vecka nu och var imorse och kollade upp vad det var för ngt eftersom det vägrar släppa. 
Så nu får jag käka en väldig hög dos penicillin.. Har en lunginflammation och har tydligen haft det i ca 1 vecka enligt doktorn... Jag är så dålig på att erkänna att jag är sjuk och behöver hjälp för att bli frisk.
Trots detta ska jag jobba 6dagar från och med imorgon. Arbetsnarkoman? Ja så det skriker om det.
Jag skulle kunna sjukskriva mig men vet hur svårt det är att få tag i folk så kort inpå och när det dessutom är långhelg.
Jag får hoppas att medecinen gör sitt jobb för jag tänker sköta mitt.


Kommentarer:
Postat av: Manomkvinnor

Hoppas att du är på benen snart!

Postat av: MrTasteFull

Kan väl bara smita förbi och tipsa om min "sexblogg";
även om du själv tagit bort din för tillfället...
Eller ja, lagt den på semester ;)

2007-05-01 @ 11:25:59
URL: http://mrtastefull.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits