Ingen inspiration

Jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen. Det händer tyvärr inte så mycket sexuellt i mitt liv just nu :(
Jag har bestämt att jag inte vill träffa N23 något mera. Jag trivs för bra som singelslampa. Jag ska som sagt iväg på week-end denna helg och det ska bli helt otroligt skönt. Behöver vila upp mig och tänka på annat. Haft det väldigt stressigt både jobbmässigt och privat. När jag kommer hem ska jag iaf börja dejta igen.
Jag och en tjejkompis har bestämt oss för att ge oss ut och dejta ordentligt och ha kul. Så förhoppningsvis kommer en N24 dyka upp inom kort.
Det brukar ju sägas att det är under våren som man får lust till att dejta...osv. Inte i mitt fall, allergier och förkylningar ger mig inte lust att dejta alls! Sitta och hosta på dejten är inte mysigt. Jag tror att jag är bäst på att "jaga" under hösten/början på vintern. Då vill jag ha någon att värma mig med...
Hoppas jag kommer igång med bloggandet/dejtandet efter nästa helg!!!
Om ni råkar gå ut då, akta er, för efter nästan 1 månad utan sex kommer jag nog...ja..mhh, vara kåt :p


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Rolig blogg! Keep up the good work. :-P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits