Sex snart!

Snart har det gått en månad sedan jag sist hade sex. Jag har känt mig helt ointresserad av sex senaste veckorna. Jag har bara tagit fram min rabbit ett par gånger och har faktiskt inte ens läst någon sexblogg!
Jag har totalt dumpat N23 nu, han har lite svårt att förstå och fortsätter att ringa minst 1 gång per dag men det är sånt man får stå ut med, han tröttnar nog snart. (hur kan man dumpa någon om man inte ens varit tillsammans..?)
Själv skulle jag nog gärna ha sex med N22 eller N17... Det var ett tag sen man fick ett ordentligt bra knull, och det vet jag att jag kommer att få om jag träffar någon av dessa 2 godingar.
Annars är jag lite sugen på att hitta något nytt... Men varför riskera ett dåligt knull när man vet var man kan få det riktigt bra?
Vi får helt enkelt se vad som händer denna helg... jag längtar iaf!
Vem vet? Jag kanske får sova ensam hela helgen med min rabbit som sällskap... man vet aldrig :/
Men om det blir så tänker jag iaf bunkra upp med nya batterier och leka med den tills jag somnar utmattad. Ja, denna helg ska andas sex.
Man kan inte planera när man kommer att bli kåt... Men jag vet att 1 månad utan någon skön tunga och med lite rödvin i kroppen kommer jag inte kunna vara något annat än just kåt.

Godnatt

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits