Det blir lite annorlunda...

Nu kommer varför bloggen blir lite annorlunda: Jag har blivit lite annorlunda ;p
Jag var med om mycket i sommar, roliga saker och otrevliga saker har hänt. Jag har tänkt om, jag behöver ta det lugnare. Man ska ta hand om sin stackars kropp, man har tyvärr bara en.
Jag har dessutom träffat N26, vi träffades nyligen och trots att mitt kärleksliv ser lite kaotiskt ut just nu så känns det som om N26 är värd en chans... Jag har aldrig träffat någon som respekterat mig så mycket och som tittat på mig på det sättet han gör det på. Jag vill inte uttala mig för snabbt, det är såpass nytt att jag inte har någon aning om vad som väntar men han får mig att må bra. Så eftersom det känns så bra så kanske det står stilla vid N26, iaf ett tag framöver :)
Sexet då? Det är vanligt vaniljsex som gäller just nu... Jag har aldrig tagit det så lugnt med någon. :)
Allt detta kommer alltså påverka vad som kommer att finnas på bloggen, vet inte riktigt vad som kommer hända men sex är ju fortfarande något jag är intresserad av. :) Bloggen kommer alltså förhoppningsvis fortsätta kallas för sexblogg.
Ta det lugnt i helgen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits