funderingar

Snart är sommaren slut och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med bloggen... Det har varit ett langt uppehall (ja, ni har gissat rätt, jag är utomlands just nu) och jag kommer snart hem till verkligheten. Det har hänt otroligt mycket denna sommar men nästintill inget pa det sexuella planet, sorry ;) Jag tror jag väntar till onsdag för att bestämma mig om jag fortsätter blogga eller inte. Da är jag hemma i fina sverige igen. 
Jag har saknat min blogg men vet inte om jag hinner och orkar uppdatera den ofta. Min livstil har förändrats en hel del, även jag är inte riktigt lik mig själv. Men ja.. jag aterkommer pa onsdag (29/8) eller sa tidigt som möjligt efter det datumet! Da far ni veta om JustLikeYoubloggen far leva vidare eller om det är dags för den att ga i graven ;)
Hoppas ni haft en underbar sommar!
Tipsa gärna om nya mysiga sexbloggar!

Puss och Kram
JLY

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits