En kväll borta från resten av världen

I förrgår bestämde jag mig för att ha en hel kväll med STM med bara mys och sex.
Stängde av mobilen, duschade, rakade mig, skrubbade och fixade. Jag har som vana att nästan bara använda svarta underkläder och STM hade någon gång nämnt att vita underkläder antagligen skulle passa mig bra... Så inför kvällen hade jag varit och shoppat lite... Synd att jag aldrig hann ta några bilder för det var riktigt hett. Vita stay-ups, vita snygga trosor och såklart vit bh. Hann precis dra på mig en klänning över det när STM kom hit.
Jag hade tänt några ljus och bäddat rent i sängen och ställt fram lite vin... STM hann inte ta många steg in i min lägenhet innan jag hånglade upp honom.
Drog av hans tröja och t-shirt och när han stod där i bara jeans drog han av min klänning och blicken han fick kommer jag aldrig glömma... Tror aldrig jag sett honom så tänd som i det ögonblicket. Han blev tvungen att ta några steg tillbaka för att "titta lite"... Sen fick han hålla fingrarna borta... Jag hade nämligen köpt ett sexspel åt honom... Så vi gick mot sängen med vinet och började spela... Det var svårt att följa spelreglerna då man knappt får ta i varandra i början... Så efter ett otroligt långt förspel med mycket smekande, kyssande och oralsex fick vi bestämma några ställningar som vi var "tvungna" att utföra. Det blev mycket skratt i början men efter ett tag kom vi in i det och han kunde ta mig ordentligt... Eftersom det var "hans" kväll fick han välja hur han ville "avsluta" den och han tog fram Miss Rabbit... Han retade mig ett bra tag innan han äntligen tryckte in den...
Jag var helt utmattad men han hade hunnit återhämta sig medans rabbit skötte jobbet åt honom så var det bara att försöka piggna till lite.. och det var inte särskilt svårt...
Han vände på mig och bad mig ställa mig på alla fyra... När han väl var inne i mig slutade han upp en stund och började smeka analen och så kände jag hur buttpluggen som jag inte använt på flera månader fick glida in... Hade inte ens märkt att han tagit upp den samtidigt som miss rabbit.
Jag tror inte grannarna fick mycket sömn den natten.

Kommentarer:
Postat av: AMW

Vad heter spelet? Verkar trevligt...

2007-12-15 @ 02:05:21
Postat av: JLY

Köpte kamasutraspelet =) Finns många olika sexspel men jag tyckte denna passade oss bäst.

2008-01-22 @ 12:10:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits