En liten kortis...

Hejhej!
Ska snart dra hemifrån men hittade nyss två märkliga blåmärken...
Jag har två små blåmärken i svanken, precis vid dem två groparna. Först undrade jag hur tusan jag hade lyckats slå i något med dessa två små knölar men så kom jag på var de kom ifrån...
Sex på golvet är farligt!
Om jag lyckas vrida på mig och tramsa med kameran och fånga dessa två små kompisar på bild så lägger jag självklart upp den här ;)
Men nu är det dags att få slappna av lite och njuta av min enda helt stressfria kväll på länge!
Ta hand om er där ute!



Nu är jag hemma en sväng. Att fånga blåmärkena på bild var inte det lättaste kan jag ju säga men dessa två bilder får räcka:

   16490-2416490-25

De syns mer och gör mer ont än vad som syns på dessa bilder.



Kommentarer:
Postat av: isis

haha sweet! Jag har en sårskorpa på utsidan av knäna...brukar få det om jag rider och slår emot väggen eller andra möbler. Men sånt tycker jag e kul o se, påminner om det sköna ett lite längre tag ;)

2007-12-09 @ 19:55:39
Postat av: JLY

Haha, det vanligaste för mig är nog små "brännsår" på knäna från mattor, golv och sånt otrevligt :S
Men ja, varje gång jag la mig på rygg och kände av blåmärkena fick jag ett stort leende på läpparna =)
Det var helt klart värt det!
Efter en mysig middag skulle vi äta efterrätt men det blev istället sex på köksgolvet =)Sånt jag gillar!

2007-12-11 @ 18:28:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits