Ensam men med ett bra självförtroende.

Jag sitter ensam i underkläder och har allmänt supertråkigt. Började klä av mig för att gå och lägga mig men drogs till datorn, ville lyssna på en viss låt innan det var läggdags... Och här sitter jag fortfarande. Är övertrött och orkar faktiskt inte sminka av mig, borsta tänderna och krypa ner under täcket. Sitter för bekvämt.
STM är ute i vimmlet och jag orkade inte vara social ikväll. Så får skylla mig själv där jag sitter. Har spelat samma 3 låtar om och om igen. Har även lyckas hitta en gammal crush ute i det stora nätet. Jag var bara 14år och han var "såå söt".
Hade väldigt dåligt självförtroende och självkänsla i den åldern, precis som många andra tjejer och killar.
Var extremt blyg och trots att jag visste att jag kunde se "bra ut" så gick jag runt i lite för stora kläder, tittade alltid ner i marken och var tyst så fort jag hamnade i en grupp på fler än 3 personer.
Men så kom sommaren och något hände. Jag blev synlig. Jag fick komplimanger för saker jag hade komplex över. Att andra människor kan få en att växa så mycket är helt otroligt. Den "söta pojken" var till stor hjälp, tillsammans med en hel bunt andra underbara personer. Att han nu plötsligt dyker upp igen känns konstigt... Nu, flera år senare utan att höras så hittar jag honom, skickar iväg ett mail och han svarar direkt... Sitter och väntar på nytt svar nu.

Sommaren då jag var 14 fick jag även uppleva sex för första gången med någon annan än mig själv. Jag hade redan kysst en kille men aldrig något mera. Så där var jag plötsligt... helt naken inför en kille (inte den söta pojken men en annan hårdare, mystisk, fulsnygg kille). Han smekte mig över hela kroppen och jag kommer fortfarande ihåg första gången jag lät honom glida in ett finger i mig. Trots att det sedan hände relativt ofta så såg jag aldrig honom naken och tog inte ens i hans kuk. Jag var blyg och egoist i mitt nya upptäckande. Njöt av beröringen men ville inte ge något tillbaka. Han skulle minsann vara glad över att han ens fått se mig naken tyckte jag om jag kommer ihåg rätt.
Efter den sommaren har jag träffat denna kille igen ett x antal gånger. Vi har "hamnat i säng" 2 gånger när jag var 19. Och även då rörde jag honom inte. Jag hade redan haft sex med några olika killar men kunde faktiskt inte ta i honom... Båda gångerna fick jag helkroppsmassage, oralsex och fingrar lite här och där... men inget mer. Jag vet att han ville och att han väntade på att jag skulle be honom ta mig men tror jag ville behålla det "magiska" i att jag aldrig hade sex med honom då jag var 14 trots att det var nära flera gånger.

Sitter fortfarande här i bara underkläder men nu ska jag faktiskt gå till sängen och leka mig till söms.


Kommentarer:
Postat av: handsome ranger

Tack! Vilken fin liten berättelse.

Postat av: isis

Vilken härlig beskrivning, jag tror många tjejer känner igen sig i det du beskriver. Kaxig interaktion med "killen" från 14-års åldern ;)

Var du för trött för att gå ut o festa igår?
Jag hade iaf besök av min tjejkompis som också är förkyld. Kl 23.30 så sa vi: nä nu går vi ut o festar! Vi kom hem kl 05.30 efter en rejäl supar/dansar/flörtar kväll ute. Jag åt och jag somnade lycklig :D

2007-12-09 @ 20:00:35
Postat av: JLY

Det har inte blivit något festande på ett tag =( Har varit trött och haft helt otroligt mycket att göra...
Det blir förhoppningsvis bättre efter nyår!
Saknar att ha en sån kväll som du hade =) Spontanutgång blir nästan alltid bäst!
Planerar man för mycket händer det ju att man tvingar sig sjäkv ut trots att man är dödstrött :/ Nej party är roligast när man är riktigt sugen på det!!

Hur mår du då? Börjat äta ordentligt igen??
Och förresten, om det inte är för hemligt, var bor du?

2007-12-11 @ 18:31:19
Postat av: isis

Jag håller med dig, spontana utgångar är de allra bästa! Träffade en av tjejkompisens ragg på gymmet i måndags haha. Kul o låtsas som att vi inte känner igen varann, ovärderligt!

Det är inte ovanligt att schemat är späckat nu fram till årsskiftet. You will have ur fun ;)

Jag har börjat repa mig, ibland mer o ibland mindre. Jag bor i hbg, hurså?

2007-12-12 @ 12:03:26
Postat av: JLY

Tänkte om du bodde i samma stad som jag hade du kunnat ge lite utgångstips ;) Är lite uttråkad och vill prova på lite nya ställen.
Nu är det snart bara 2 veckor kvar innan jag får vara ledig. Det ska bli sååå skönt när julen är över! Nee, denhär julen hade jag kunnat vara utan!

Skönt att höra att du börjat repa dig =) Ut och ha kul i helgen;)

2007-12-13 @ 21:23:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits