Vardag

Är det något jag tycker är supertråkigt så är det att raka/vaxa benen. Ikväll ska vi ha stor myskväll och hade tänkt låta håret växa ut lite för att vaxa meen det får bli rakning istället.
Jag har inte fått träna på snart 2 veckor nu pga ordentlig förkylning och det märks av. Jag orkar inte med någonting. Är trött hur mycket jag än sover och vill helst bara dra runt hemma och äta pepparkakor. Vilket jag gjort idag...
Men nu ska det rakas och skrubbas och fixas. Sen väntar en flaska vin och god mat och förhoppningsvis bra sex.
Jag har köpt lite roliga sexjulklappar till STM så jag längtar verkligen dit... Sen efter jul och nyår så ska det bli en stor sexshopping runda med honom. Behöver lite mer krydda just nu eftersom allt annat känns så segt såhär på vintern.
Nej nu är det dags att hoppa in i duschen. Ska dra med radion in dit så det blir lite roligare iaf.
Är ganska bra på att larva mig i duschen, först brukar det bli en fånig stripp till dålig musik och sen sjungs det och dansas det i duschen. Jeppjepp, det brukar göra en lite gladare i detta slaskväder!


Kommentarer:
Postat av: isis

haha japp det e surt när man inte hinner låta det växa för att vaxa. Växvax.

Ja du gör det svårt för mig som tjej att kommentera när du postar rumpbilder. Vet liksom inte vad jag ska säga haha.
Jag är också otroligt larvig, inte bara i duschen, utan jag får olika ryck och bjuder mkt på mig själv.
Ha en go kväll o helg! Själv har jag tränat så mkt att jag blivit förkyld :s

2007-12-07 @ 11:18:42
Postat av: Just Like You

Haha, kul att du kommenterade detdär om att det är svårt som tjej att kommentera min rumpbild. När jag skriver vanliga inlägg är det nästan bara tjejer som kommenterar och när jag lägger upp en rumpa så dyker alla manliga läsare upp och kommenterar! haha
Inte så konstigt egentligen men lite roligt ;)

Det är skönt att få vara larvig =) Jag är nog rätt barnslig av mig i vardagen. Leker nog väldigt mycket för min ålder. Men det är så roligt och skönt att både skratta själv och få andra att dra lite på smilbanden.

Försöker kurera mig med fruktsallad: kiwi, klementin, banan, lime- och citronjuice och små ingefärsbitar. Sååå gott =)
Börjar nog må lite bättre men nu är jag inne i en period då jag verkligen inte hinner träna :( Och tror det kommer vara så fram till efter nyår...
Ta hand om dig och krya på dig =)
Kryp ihop i sängen med massa glass tycker jag ;)

Postat av: isis

men jag tänker inte vara sämre än gubbarna här, jag tycker OCKSÅ att du har en fin rumpa ;) haha There i said it!

Jag tror killarna ligger o lurar tills det kommer upp ngn halvnaken bild eller sexiga underkläder, då poppar de upp. Annars är allt annat "relationstrams" ganska svårt för deras hjärnor att hantera. Det räcker med de tjejer de får handskas med i vardagen, de vill inte få ännu sämre samvete genom dina djupare inlägg.

Jag har inte kunnat äta sen the break-up, har redan gått ner 3 kg men jag kan verkligen inte äta... är fortfarande arg på honom. Jag försökte m glass igår men det gick inte ner. Nu ska jag sova iaf! Gissar att du ligger o har nice förspel just nu ;) Natti natt

2007-12-07 @ 23:05:52
Postat av: JLY

Jaadu, nice förspel..? haha nej, så lyckligt lottad är jag inte ikväll. Den enda passionen jag upplevt ikväll var i form av en passionsfrukt jag nyss smaskade i mig =)
Har suttit i enbart leggings och linne hela kvällen och nördat mig lite. Känner mig som catwoman, fast en väldigt intellektuell sådan. haha
Måste upp tidigt tidigt imorgon bitti så det får bli att sova ensam inatt.

Men hörru, ät lite! Jag vet, det är inte alltid lätt, jag är själv kass på att äta ordentligt men frossa lite i choklad, ost, frukt och sånt =)
Lyxa till det lite också, det brukar hjälpa mig iaf.
Köp lite rödvin eller annat gott dricka och fixa myskväll till dig själv!
Eller kasta några kuddar eller gympaskor(dumt att kasta skor som kan gå sönder..) i golvet. Man blir lite mindre arg av det =) Och sen äter du såklart.. haha
Nu är det sluttjatat ;)
Ta hand om dig och njut av helgen!

2007-12-07 @ 23:53:08
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits