Anonyma sexbloggare

Jag blir så avundsjuk när jag ser modebloggstjejerna som fixar drinkparty, shoppar och fikar ihop...osv
Tänk vad roligt det skulle vara om alla vi sexbloggare skulle gå ut och ta en öl eller fika eller varför inte sexshoppa lite?!
Men eftersom alla (dem flesta) är anonyma så skulle det ju inte fungera.
Skulle till exempel tycka att det vore superroligt att sitta och diskutera irl med
Inanna. Kanske ta en fika med Dear God eller en öl med Slampan. Finns ju oändligt många fler jag skulle vilja träffa irl.
Även vanliga bloggare såsom Amalia skulle vara roliga att träffa men då riskerar man att förlora sin anonymitet.
Ibland är jag alltför nyfiken... =)

-Mindre stressad-


Kommentarer:
Postat av: Anonym

jag tror jag vill avråda dig och slampan att träffas, för om ni gör det, vet vi alla hur det skulle sluta;-D och då skulle ni kanske inte vilja blogga erat sex, och då skulle inte jag ha något att glädjas åt, och då blir jag besviken och uttråkad, och DET vill ni väl ändå inte???

så för min skull, låt bli;-) please, pritty please??

2007-02-13 @ 20:22:37
Postat av: Just Like You

Hahaha :)
Nej tror faktiskt inte vi ska träffas :P
Du kan vara heeelt lugn! Ska däremot träffa Mr Thursday ikväll... Så du kanske får något roligt att läsa imorgon. Men kan inte lova ngt!

Postat av: Anonym

Haha roliga tanke. Jag förstår precis vad du menar. Man skulle få göra träffen till en jättelik maskerad vid namn Anonyma Sexbloggarbalen.

2007-02-14 @ 03:20:14
URL: http://lustochfagring.blogspot.com
Postat av: slampan

Hahaha. Jaså Just like you gillar inte slampan. Stackars slampan.

Det är ändå lite lockande känner jag. Poängen är att alla får en hållhake på varandra - avslöjar en någon annan så slutar det med att båda blir av med sin anonymitet. Det är ju ändå spännande vem personen bakom allt det man läser är.

Vidareutveckling av Lust och fägring's inlägg är att boka en stängd lokal med bar. Alla bär masker och... Det börjar likna en swingerfest. Fast för singelslampor. Och utan sex. Fast det bara är slampor.

Förvirrande.

Jag känner att det finns en oroande brist på män i sammanhanget. Var är alla andra slampiga män?

2007-02-14 @ 17:11:03
URL: http://slampan.blogg.se
Postat av: biatsch

Jodå slampan, du missade smiley´n den sa *slickar sig om munnen* alternativt *flåsar* beroende på temat, jag tror det va *flåsar* i detta avseende...

det är ju JAG som inte gillar tanken på att förlora er 2 till monogami och SAAB kombi.

men kattmasker, swinger klubb och hemliga sammankomster låter helt okej, då kan jag sitta i min lilla tvåsamhet och smyg läsa era framsteg med rodnande kinder och tinder i ögonen.

Men nu vill jag veta allt om mr.thursday baby!!!!

2007-02-14 @ 17:51:05
Postat av: slampan

Haha. I min värld är det där en lipande gubbe. Den som slickar sig om munnen gör man såhär ":9".

Men ok, flås låter i så fall bättre.

Vi får se vad Just Like You säger.

2007-02-14 @ 18:14:45
URL: http://slampan.blogg.se
Postat av: biatsch

okej, du har nog rätt,*slickar sig om munnen* vore kanske att ta i....jaha, vad säger du då Justlikeyou??? make me sad, or him???

2007-02-15 @ 16:19:02
Postat av: Just Like You

Äntligen hinner jag svara på kommentarer :)
Haha, jaadu slampan, att ha sex med dig skulle vara lite väl skumt! Men vem vet, vi kanske hamnar i säng med varandra 1 dag utan att veta vilka vi egentligen är;)

Detdär med maskerad låter...precis lagomt porrigt för min del :) kan tänka mig att många skulle klä sig porrigt med en stooor paperspåse på huvudet med hål för ögonen hehe.
Undrar om någon skulle våga ha sex med ngn annan? då skulle man vara tvungen att behålla påsen på huvudet..

:9 såhär slickar jag mig om munnen...
Precis ätit en semla :9

2007-02-15 @ 17:59:15
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: biatsch

well, då var DET mysteriet löst!
slampan, hon har preciis "lipat" åt tanken på att ha super hot 6 med dig ;-D

då återstår det bara maskeraden då....
jag bär gärna papperspåse,men tyvärr vågar jag inte utlova några sexuella handlingar.....

men man kan kanske få vara med på ett hörn som maskot???

2007-02-15 @ 20:57:20
Postat av: Just Like You

Det kanske var ett sexigt/porrigt lipande..?
You'll never know....

2007-02-15 @ 22:37:15
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: någon

låter som ett party man vill gå på!

kommer ha en gammal hederlig sopsäck i papper på mig ;-)

biatschen, man kan inte vara med om man inte deltar, gammal partaj regel!!!! annars får man stanna hemma på kammaren!!! har du någon sexblogg som man kan :9 om munnen över, eller är du bara en fluktare som alla vi andra??

2007-02-16 @ 01:54:34
Postat av: thebiatsch

blogg har jag, tanken va kanske inte att man skulle göra reklam för sin egen på någon annans??

sex har jag, men tyvärr blev ett av mina objekt jag bloggade min pojkvänn och tillika snart sambo, och vi träffades för att HAN läste min blogg, så av förståeliga skäl har jag skurit ner på detaljerna...så numera sitter jag å glädjs,förfasas,tindrar,rodnar och drömmer mig bort med andras....*bugar* tack för att ni finns!!!

2007-02-16 @ 13:15:08
Postat av: någon

biatschen jag ska leta upp din blogg! så du sitter och trånar över andras äventyr och vågar inte blogga ditt egna!

lösning - gör en ny blogg din hemliga sexblogg, så vi får rodna och :9 om munnen!

2007-02-16 @ 14:05:30
Postat av: Just Like You

har "någon" någon sexblogg då??? ;P
Dela med er lite nu!

Thebiatsch, hur träffade du din blivande sambo genom din blogg?? Var han en av dina groupies? ;)

Jag vill ha sexbloggbal nu :) Man skulle bjuda in såndär sexleksakssäljare också...
Det låter mer och mer som en vanlig sexklubb/swingerfest/porrnattklubb

2007-02-16 @ 17:32:21
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: slampan

Sexbal är det nya svart! Haha, det där uttrycket sprider sig verkligen...

Sexleksakssäljare är en jättebra idé! Men då måste han/hon/hen ta med sig oljor och glidmedel och sånt så att jag har ett litet utbud jag också. Haha.

Jag vet inte, det verkar bara vara jag som tycker det känns som en bra idé med fler män i bilden? Det är helt lugnt med mig, jag försöker bara idka lite jämställdhetaktivism.

:9 på Just like you.

2007-02-16 @ 18:16:55
URL: http://slampan.blogg.se
Postat av: Just Like You

Det finns ju sexleksaker för män också ;) Och olja och glidmedel vill jag också ha massor av...
Behöver en ny vibrator och mitt glidmedel har tagit slut. Jag behöver verkligen shoppa snart!
Gåvor i form av pengar eller vibratorer eller andra sexleksaker mottages gärna! Jag vill gå med i en sextestpanel och få sånt gratis...

Jag undrar också, var finns alla manliga sexbloggare??? Det verkar faktiskt som om de flesta sexbloggarna ägs av kvinnor/tjejer (många väldigt (för) unga tjejer också..)
Tur vi har dig slampan. ;9

2007-02-16 @ 18:23:41
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: thebiatsch

helt seriöst så träffades vi genom att han läste min dagbok på en date site,när jag ruttnade på den sidan, och började blogga istället fick han min blogg adress, SEN gick vi på date, och på den vägen är det....ja, jag SKA starta en ny blogg, för det är begränsande att välja sina ord hela tiden....och när jag gör det, lovar jag låta er veta ;-D

2007-02-17 @ 16:05:58
Postat av: Just Like You

Jag kanske ska sätta ut en kontaktannons i min blogg helt enkelt???!

men var du anonym på din blogg?? Låter som ngt spännande iaf ;) Du får fixa en blogg och berätta ALLT om detdär på den :P Jag är nyfiken.

2007-02-17 @ 17:33:42
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits