ÄNTLIGEN TILLBAKA!

Äntligen är jag tillbaka och kan skriva lite om det som hänt!
Tisdagkväll bytte Mr Thursday namn och blev N21 ;)
Han kom över och vi kollade lite på tv och åt lite gott. Hade det riktigt mysigt.... Sen var vi där igen, nakna i sängen och jösses vad skönt det var!
Jag var livrädd över att han skulle ha en liten liten liten minikuk.  Hade fått för mig det men som tur var hade jag fel. Den var inte stor men normalstor, kanske lite smal. Men det dög riktigt bra :)
Igår låg vi i sängen halva dagen och njöt av varandras sällskap... Sen var vi båda tvungna att fixa lite i stan på varsitt håll och sen träffades vi hemma hos mig igen... Det blev dock inget sex... Han var lite trött och ja.. den dog helt enkelt...
Duschade istället och jag fick helt otroligt bra oralsex, höll bokstavligen på att kollapsa på golvet i badrummet.
Vill ju egentligen fortsätta med mitt singelsexliv... Tar verkligen dagarna som de kommer. Har riktigt trevligt med honom så det kanske är värt att ge honom en liten chans??? Vi ska inte ses på några dagar nu...
Känns bra för vi har ju varit tillsammans nästan all ledig tid i 3dagar och jag behöver iaf vara lite ensam.
Saknat att kunnat blogga ifred...osv.

Kommer nog komma fler inlägg ikväll :) Känns skönt att få skriva av sig lite!

-I'm back-

PS: har hunnit svarat på kommentarerna på inläggen Tvungen och Anonyma sexbloggare :)

Kommentarer:
Postat av: Amalia

Gooodie att vi är lite wricked båda två (ang. fötter och havet) Synd att du inte bor i skåne, hande kanske blivit en skön ute kväll trotts allt :P

Postat av: Just Like You

Vi hade kunnat ha en avvänjningsdag med bad i havet och umgänge med fotfetischer?
Jag skulle nog behöva ett x antal öl för att klara av det.

2007-02-15 @ 22:42:28
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: Amalia

haha ohhh ja, eller varför inte ta tequila shot direkt?

2007-02-16 @ 10:36:27
URL: http://amalian.blogg.se
Postat av: Just Like You

Några tequila shot en sen fotmassage ;) Vilken annorlunda kväll det skulle bli. haha
Undrar var dendär fotfobin kommer ifrån!

2007-02-16 @ 17:27:53
URL: http://justlikeyou.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits