Att vara eller inte vara...slampa!

Idag blev jag kallad för slampa och för madrass i en kommentar .
Att antalet sexpartners avgjorde om man var en slampa eller inte hade jag ingen aning om.. Vid vilket antal blir man en slampa??
Jag som igår blev kallad för "fin, ordentlig och lugn" av ngn på jobbet.... Tänk hur människors uppfattning av en kan variera... ;p

På sexfronten händer absolut ingenting... har mens och äter bara en massa gott. Tackar mina gener att jag inte går upp i vikt. Imorgon ska jag baka semlor... Köpt allt som behövs, nu är det bara tid som saknas... och det kommer jag ha gott om imorgon :)

Ska antagligen träffa N17 i helgen, skickade iväg ett litet sms: "hej, sex i helgen?" och fick ett ja till svar.. =)
N21 är verkligen härlig att vara med men... sexet är helt enkelt inte tillräckligt tillfredställande... Han är inte tillräckligt busig... Han har ju knappt ngn sexlust alls! Och jag som vill flera gånger om dagen... Han kan inte ens köra 2 gånger på 1 kväll.... :( 

Jag söker: en snygg, sexig, rolig, under 30år, smart kille med stor sexdrift och med lagom grov och stor kuk.
Vänligen maila eller msn-adda : [email protected] ;P haha

-choklad och sex tack-


Kommentarer:
Postat av: Slim

Hej nymfo! blev sugen på att svara på din lilla "annons", tycker "synd" om dig=)

Postat av: Jessica

Hm, ja Dörrvakt, 31 verkar vara rätt så bitter. Det intressanta i hans inlägg var dessutom just det faktum att han frågar sig "vad det är med tjejer nuförtiden?". Om han med det menade att det bara är tjejer som har sex med "för många" eller om det är okej för killar att göra det men inte tjejer framgår ju inte, men vilket han än menar är ju hela kommentaren skrattretande.

För det första tycker jag inte att Slampa borde vara ett negativt-laddat ord, men det har helt klart blivit det. För mig är en slampa någon som är sexuellt öppen och ärlig, någon som vågar bejaka sin sexuella sida. Jag själv kallar mig ofta för slampa, då i den positiva benämningen, och om någon annan gör detsamma spelar det inte mig någon roll. Men den minuten någon använder Slampa och madrass i samma mening så förstår man ju att tanken bakom är negativt. Att då utgå från att någon är Slampa på grund av antal sex-partners är ju också det fånigt. Vem ska då lägga gränserna? Är dessa samma för män och kvinnor? Skall det finnas olika gränser för olika åldrar? Hur blir det om man "använt upp" sitt antal - skall man då bära kyskhetsbälte för resten av sitt liv? Som du ser herr Dörrvakt, 31 så blir livet rejält mycket krångligare när man är trångsynt och fördömande mot sina medmänniskor.

Live and love.

2007-02-19 @ 18:08:53
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Just Like You

Slim : haha, maila på du ;p

Jessica : Bra sagt ;) Undrar faktiskt hur många han har haft sex med... och om han någonsin haft bra sex. Kan tänka mig att många som tänker på hans sätt aldrig fått uppleva riktigt bra sex... För isf skulle dem kanske förstå varför man kan ha haft fler än 1 partner.

2007-02-19 @ 18:24:57
URL: http://justlikeyou.blogg.se/
Postat av: NewMe

Det kan ju bero på att du bara skriver om sex i din blogg och att man (iaf jag) lätt får uppfattningen om att det handlar om att lägra en kille och sen snabbt vidare till en ny.

Vad man sen tycker om det är ju en helt annan sak.

Personligen så tror jag att negativa kommentarer bara är ett bevis på att man själv är missnöjd med en eller flera saker i sitt liv och avundsjukan sätter in. Att man dessutom kan vara anonym på internet gör så att dessa negativa, missnöjda och avundsjuka människor kan få vara elaka mot folk och därmed höja sin självkänsla lite grann.

Så egentligen så är nog dessa negativa kommentarer något av komplimanger. ;-)

2007-02-19 @ 23:26:32
URL: http://newme.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits